<3

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Min första häst.
♥ Dag 3 – Det här äter min häst.
♥ Dag 4 – Min hästs bästa vän/vänner. 
♥ Dag 5 – Mina drömmar med hästen.
♥ Dag 6 – Hästens fula ovanor.
♥ Dag 7 – Min önskelista. 
♥ Dag 8 – Det här upprör mig.
♥ Dag 9 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 10 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 11 – Min favoritplats. 
♥ Dag 12 – Roligaste minnet med min häst.
♥ Dag 13 - Något jag inte vill vara med om igen.
♥ Dag 14 - Ridläger jag har varit på.
♥ Dag 15 - Varför började jag med hästar.


Såååå, detta tänkte jag och Alva göra! ;)

Dag ett skriver jag senare :)


                                               asfad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0