♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

Jag heter Alva Åsberg. Jag bor i näreten av gävle. Jag bor på två olika ställen hos mamma som bor mitt i stan. Och hos pappa som bor ca 3 km in i en skog ^^. Men nu förtiden bor jag mäst hos mamma. Jag är 14 år.
Jag har ridit sedan jag var 7 år. Så i ca 7 år har jag ridit. Hästar är mitt största intresse och det har det varit ända sen jag var liten. Men jag har även gått på fotboll,dans och innebandy.
När jag var mindre lekte jag jämt med dinusarier xD hahah och hästar så klart.. jag sa att när jag blir stor ska jag vara en sån som gräver ut dinusarie skett xD Men så klar försvan den drömmen..
Sen när jag började rida ville jag bli hopp proffs. Men nu mer vill jag bara vara hobby ryttare och hålla på med NH.

Jag vet inte jag heller vad man ska skriva  ? Men ni får fråga fråga fråga!! ;)

Nu får ni en bild på mej och Ingrid Så vet ni hur vi ser ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0