Dressyspec

Som sakt så har det inte gått att logga in på blogg.se ett tag men nu går det !

Igår var det ju lektion ! efter som det var sista lektionen innan jul såbrukar vi "leka lekar" med hästarna kul kul.. men  vi var bara tre stycken så det blev inte så mycket lek, vi red först vanlig dressyr lite skänkelvikningar,bogen in och förvänd galopp. Sen den sista kvarten fick vi fritt så då försökte jag att få jenny att inte bara gå rakt åt sidan i skänkelvikningen. Hon är ju riden som unghäst i western och då kan man ju gå i sidepass heter de va ? hahah har glömt vad de heter xD förlåt. ni får rätta till mej om jag mindes fel ! Men det gick väl så där... Men nöjd med Jenny ändå :D

Fredagen:
kom hem 3 idag ifrån skolan.. trökigt måste jag ju säga ! men men... Lektion idag på O'boy! I början då var han värkligen seg och ville inget alls ! Tänkte att det var ingen ide att kräva nått mycket efter som vi iallafal sen skulle leka... hahah jag van ! :D han gjorde en jätte snygg halt från galopp ! :O både jag och annelie (ridläraren) blev förvånad XD heheh men det gick bättre på slutet men på slutet så racade vi lite då blev det fullfart på han han bara hoppa och skutta ^^ kul när hästen oxå har kul ! :)


Jag och oboy för ett årsedan... Jag vet jätte fin matching men det är klubb jackan och så var det så kallt ute då så jag  tog bara på mej det varmaste jag hade ! Men söta lilla oboy <3



alva

Kommentarer
Postat av: erika

Rösta gärna på mig på http://www.trapphuset.se/magneter-i-form-av-kamera/

Avslutas 20 dec. Jag röstar självklart på dig i någon tävling om du vill det.

Tack tack!

2010-12-17 @ 21:59:23
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0