Förlåt så mycket !

förlåt för mycket för att jag inte har skrivit nått ! Mitt internet hade nått fel igår.
Men jag red ju igår så skriver lite nu ;)
Dressyrspecialen
När jag kom dit så knäppte jag bilder på stallet som ni sen ska få se :) men det är jätte dålig kvalite men det får ni leva med nu ;) Men iaf alla i min grupp var avbokade så det var bara jag där för en tjej ringde precis innan och sa att inte kom så det var en annan tjej på storhäst som red om. Det gick jätte bra ! Jenny var något seg i början och det brukar hon värkligen inte vara ! Men hon har börjat blivit tjurig i spilltan oxå... hon börjar nog tröttna som ridskolehäst även om hon bara har stått där i typ 2 år "/
Men Iallafal vi gjorde lite bogen in i skritt och trav på volt. jenny gick jätte fint i form ! i galoppen blev hon väldigt på och ville springa som vanligt xD Men hon lungar sej så fort man går in på en volt. sen red vi mäst på volt spår. På slutet skulle vi rida i låg form och gissa om jenny gick fint :D det gick jätte bra idag ! :))
ikväll ska både jag och ingrid bort så det blir inget inlägg då men får hoppas att det blir nått imon ! ha det så bra så länge ! :))


min käraste jenny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0