idag, har det varit en riktig bra dag!

så sant som det är sagt! Idag har det varit en riktig bra dag!
Varför? - jo, jag ska flytta Silva till Rebecca, och nu är det klart! Så otroligt glad jag är just nu!!!!

Kommer nog bli bra för Silva och för mig. Och nu kommer jag också ha någon att prata med i stallet, det har jag inte nu, eftersom Maria jobbar så mycket är det bara jag och Silva. Såklart att det är lite småroligt att prata med Silva. Även fast hon inte svarar, men hon kollar på mig så underbart vackert, hela hon är ju underbar! :)

Idag vaknade jag något vid 11 tiden, sen åt jag frukost. Fick skjus till Silva. Tog in och fixa henne, hann bara rida i 10 min sen ringde mamma och sa att vi va tvugna att åka till Rebecca och prata om stallplatsen. Va där och pratade ungefär en halvtimme-timme.
Bara man kommer in i stallet känner man, att detta är stallet man ska ha hästen i! Riktigt mysigt är det.

Men nu ska jag titta på en film som man fick när jag och Alva var i Stockholm, vetinte vad det är för film alls, att det handlar om hästar vetjag iaf. Ska bli spännande! :)


  klarar mig inte utan dig tokfia <3



                          asfad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0