Jag och rubriker kommer inte överens...;)

Godkväll ! ;)

Kom hem från Silva för ett inte så långt tag sedan. Jag fick skjus till henne, gick ut och gick med henne en halvtimme, timme. Tränade lite spanskskritt. Hon börjar bli riktig duktig! När hon kan riktig i skritt, ska nog jag och Alva träna henne så hon kan spansktrav.

Jag tänkte på en sak, Alva ska förmodigen få en bra kamera i julklapp. Så då tänkte vi nog ta massa bilder, har ni något förslag på vilka slags bilder vi kan ta? Bara skriv, skriv och skriv, allt är välkommet :D!
Just nu har ingen av oss speciellt bra kamera. Så därför hoppas vi båda två att någon av oss ska få en systemkamera :)



heidoooo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0