Julafton!



1. En varm flees tröja (stavning..)
2. En munkjacka + byxor som inte är med p bilden.
3. Twilight och eclipse. skulle ha fått new moon men den var slut ;p
4. Elyner (stava) och mascara
5. En kofta.
6. Varma ridvantar ! dom är hur skörna som helst!!.
7. En väst att ha å rida i.
8. En tröja.
9. parfym, britney spers fantasy.
+ presentkort på hela valbo och glitter

Känner att jag stava fel på lite ställen menmen ;)


Om dagen:
Vaknade typ 8 av att få sms av en kompis. Sen kunde jag inte somna om för jag hostade så mycket. Klev  upp vid nio. Sen kollade jag på tv hela morgonen. Vid halv elva så åt hela familjen hemma hos mamma jul frukost. En massa gott !
Sen fick vi öppna julklappar :D :D Av mamam fick jag: flees tröjan, filmerna och västen. Sen åkte jag Mamma och agnes till mormor (agnes är min syster) Åt ett litet julbord där. Fick ett present kort på 300 kr i valbo av henne :)
Seb åkte jag och Agnes till Gävle Med pappa och Åsa (Åsa är min pappas sambo) Och hälsade på Åsas systrar och deras barn. Var där åt änu ett julbord. Sen fick vi fika. Och så kom tomten :D hahah efter som åsas systrars bar fortfarande är små så blev det tomte.
Av pappa fick jag: presentkort på valbo 500 kr, Parfymen, Ridvantarna, elyinern och mascaran, mjukis dressen och koftan. Sen av Åsas systrar fick jag present kort 300 kr.
Och en sen födelsedags present var 150 kr på glitter :)

Är ganska nöjd med presenterna :p


Vi fick besök hemma hos mormor av två rådjur :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Den 2:a tröjan var fett snygg :D

2010-12-25 @ 15:20:41
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Alva

tack den är grymt skön !! :)

2010-12-25 @ 22:14:18
URL: http://loveandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0