kul...

hej.

Nu är jag förbannad, riktigt förbannad. Kommer inte kunna flytta Silva än eftersom Lombock ska säljas...Och då blir Lillan själv och det är ju lag på att dom inte får va ensamma. Så får väl vänta tills Maria skaffar en ny häst.
Och så funkade inte bloggen igår heller! När jag väl var på blogghumör. Så berättar om gårdagen nu och sen efter vad som hänt idag :)


Igår;

Hade sovmorgon, så åkte till Alina på morgonen och tog 41 till Storvik med henne. Sedan va det skola. Slutade 10 i 2 så tog 41 hem sen 42 hem till mig. Bytte om till ridkläder. Drog till Silva och red en liten sväng :) nu har hon fått nya skor. Hon fick både broddar och sånnadär gummigrejer. (inte så bra på sånt här inte!) Haha :D


Idag;

SLutade jag ett! hur skönt som helst...älskar verkligen fredagar! Pappa hämtade mig på skolan, bytte om när jag kom hem direkt. Fick sen skjus till Silva, och när jag kommer in i stallet är det två personer som jag inte kände igen alls höl på och borsta lombock, så förstog att hon skulle provridas...hon är ju så fin! Red hem till mig och kollade om någon i familjen kunde komma ut med en halsduk, men de kunde dom inte. Så jag frös sönder om halsen, skrittade och travade mest idag. Eftersom hon kommer ut så sällan. Imorgon ska det galopperas! :)
Nu ska jag vara social med mor min, sen blir det sova. Upp tidigt imon, ska ''återuppbliva'' gammla minnen med mina käraste!

Så höres!


   ååh, vad jag saknar sommaren! Vill inte ha detta skitväder längre! SOL SOL SOL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0