ridlektion

heeeeeeeeeeej alla glada!


Idag följde lillaAlva med mig hem, kanske ni förstog eftersom vi svarade på frågorna som ni ställt.

Efter att Alva åkt hem bytte jag om och drog ner till Stallet och red på Zeke, gick verkligen skit bra idag! Måste erkänna att han är den bästa hästen i stallet. Och såklart är min Silva bäst! ;)  Sen åkte jag till Silva, och hälsade på henne. Hon var läskigt kramgo idag. Hihi sötan min!

Inte så långt inlägg, nej. Men jag har inte tid just nu, måste städa mitt rum och titta runt efter lite saker till både mig och Silva.
   ojoj...här hittade man en gammal bild på mig och silva, från April...tycker inte att jag red speciellt bra där. har fått mycket bättre sits och allt sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0