svar på frågorna ni ställde :)

Hej!

Nu kommer svaren på era frågor. :)

vi är ju två stycken några verkar inte ha fattat det men vi svarar tillsammans:))

Har du egen häst ? - Ingrid har häst, Silva. Men inte Alva

Medryttarhäst ? Alva har haft många men den som hon red mest på har dött. Och Ingrid har aldrig haft

Hur länge har du ridit ? Båda har ridit i 8 år

Hur gammal är du ? 14 båda två

Jättefin blogg!- tack så mycket! :)


tjo !

här kommer några frågor d:


till ingrid:
jag fattar inte ska silva flytta ? vart ? och vart står hon nu ?
- Ja, Silva ska flytta, hon ska flytta till Rebecca. En av mina närmaste vänner. Just nu står hon i Kungsgården/åshammar. Jag har lagt ut bilder på stallet om du vill se ;)

hur läge har du haft silva ? Haft henne i 8 månader

hade du nån annan häst innan henne ? Nej det har jag inte

hur länge har du ridit ? 8 år

Till Alva:
varför har inte du nån häst ?
mina föräldrar vill inte att jag ska ha nån dom tror det kostar jätte mycket och säger att dom inte har råd.

hur länge har du ridit ? 8 år

har du tävlat nått ? nej inte nått lokalt eller så liten mini tävlingar på klubben. Men ska börja tävla lokalt nu snart


Tjena! här kommer några frågor ! :)

1. har du egna/egen häst?-
ja Ingrid har, men inte Alva

2. hur länge har du ridit?
8 år båda två

3. hur långt vill du komma inom ridningen?
Alva vill börja tävla inom dressyr och hålla på med NH, Ingrid vill helst hålla på med NH och hoppning men inte tävla

4. vad är det högsta du hoppat med ponny/häst?- Alva : 1m ponny, häst vet jag inte riktigt rider nästan bara ponny men runt 60 kanske ;p Ingrid: 80 med storhäst och ponny 50-60.

5. Varför bloggar du ? :)  Haha, vi tycker det är kul :)



Hoppas ni vart nöjda med svaren! Om det är något med så är det bara att fråga :)



  Haha, knäppare häst får man länge leta efter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0