Tolkning idag igen !

Idag va jag och ingrid. först kom hon hit och vi gick ner på stan och kollade lite :) Sen åke vi med pappa in till Gävle och jag fick min nya mobil (L) En htc Wildfire ÄLSKAR DEN!! Telia gubben gjorde fel. han skulle lägga in så jag får gratis sms hela året men istället la han in fri surf !  så jag fick och gratis smsen och fri surf gör 500 men det skulle ha kostat 1000 :D

Sen Åkte vi till ingrid bytte om och åkte till silva. Maria hade precis agit in hästarna så silva stog och åt mat. Så vi fixade allt i boxen. När hon hade ätit upp tog vi på henne sadel,träns och tolkselen :D
De gick skit bra idag !! silva va lugn men framåt. Idag tolkade även Ingrid. Men vi va inte ute nå länge idag. Det var kramsnö och då går det ju lite tyngre.. Och så är inte Silva i full kondis heller ;)
Men kul vare!


Glöm inte fråge stunden !



bjuder på en sommar bild som vart en misslyckad cowboy fotning






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0