when nothing goes right, go left

Hej alla läsare!

Haha, tycker rubriken är lite småkul faktiskt!

Imorse gick jag upp 9, bytte om och åkte till Silva. Gick ut och gick med henne idag, tränade på att få henne att stanna direkt på kommando. Och det gick ju som det gick...inte speciellt bra men det är bara att fortsätta träna!

När vi gick tillbaka så klev Silva mig på foten, och det gjorde så jädrans ont! Min tå blev uppsväld och såg ut som en korv sen...haha

Har inte så mycket att skriva...förutom att jag ska käka nu sen sova, nya rutiner! (om de nu heter så) hihi


Ha det bra! ;)


Kommentarer
Postat av: andrea

söt blogg! :)

2010-12-13 @ 00:39:57
URL: http://andreasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0