Dressyspec och melody :))

hej hej !
har inte hunnit skriva igår jag jag lägger inn om båda idag istället :)

Torsdag, dressyrspec

Hade jenny som vanligt <3 gick jätte bra jobbade mke med lösjörande men som vanligt så tar hon inte vänsterskänkeln lika bra som höger :s Och i skänkelvikningarna så går hon bara rakt åt sidan pgr av att hon blev västen riden som unghäst

Fredag, Vanlig

Blev jätte förvånad när jag kom ocg skulle kolla vem jag skulle ha och så skulle jag ha Molwina ;o Det är en ny häst på ridskolan som bara har stått där i nån måndad men hon är bara 4 år , hon är  jätte stressad i spiltan men sen är hon mer okej när man kommer ut hon är jätte kännslig bara du lutar dej lit bakåt så stannar hon ;) har blivit kär i henne (A) <3 tuvär har jag ingen bild får knäppa bild nästa gång jag ska dit ;)

pennygammal bild på Jenny <3


alva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0