Fell in love with an alien. hähä

Hellu!

Idag har det inte hänt så mycket, skolan och sånt. Åkte direkt till mormor efter skolan och grattade henne.
Sen när jag kom hem bytte jag om, fick skjus till Silva och sen gick jag ut och gick med sötnosen.
kylan här i Kungsgården är hemsk. Va hur kallt som helst när jag gick med Silva. Eftersom det var så kallt så gick jag inte så långt, och så var det så pass mörkt. Plus så är jag verkligen jätte mörkrädd! sååå...;)

Nu tänkte jag plugga på lite och leta efter ett vintertäcke på Hööks. Fast ni kanske vet en annan sida man kan kolla på om det finns bra vintertäcken? Kommentera gärna om ni vet !! :))


puss <3

         
                                                              asfad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0