FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!

Förlåt för en sjukt dålig uppgradering av mej! Inte haft tid, umgåts med Alva hela veckan och haft praktik så!

Idag kollade jag när Alva red Hestia. En jätte fin skäck! Va så kallt i ridhuset så jag gick in till cafeterian och smsade med folk ohch lyssnade på musik. ville ju komma hem utan att vara en isbit ju ;) hah
Fick skjus hem av alva och hennes mamma, åkte direkt till Silva och tog en liten skritt och trav tur. Silva hoppade till så jag höll på att ramla av, haha. Kanske inte så smart att rida med täcke på. Lite halkit! ;p

Och nu tänkte jag plugga Teknik ett tag och taggar morgondagen stort!

  haha såg dåligt tjock ut, men jag älskar min silva mest!!






                                     asfad


Kommentarer
Postat av: Carro

gud vilken biff häst !! ^^

2010-11-20 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0