godmorgon!

Godmorgon alla läsare!

Nu är klockan 13:41, gick upp för inte ett så långt tag sen. Tänkte käka lite lunch nu sen drar jag till mitt älskade ♥! Stackarn har blivit förkyld, jäkla täcke man har då :o! Så tänkte bara gå lite med henne en snabbis, kan väl va lite skönt för henne att gå lite, istället för att bara stå där i hagen helt rakt upp och ner. :)

Igår skrev jag ett inlägg. Men dator fan dog...-.- så jag tänkte att jag kunde skriva ner om gårdagen också.


Slutade klockan 1. Åkte hem, bytte om och åkte direkt till Silva♥
För en gångs skull kom hon direkt till mej, ibland busar hon och springer iväg och det tar typ 10-20 minuter att få in henne då. ;-)
Jag red faktiskt ganska länge. red runt i skogen lite, trevligttrevligt! Hon har fått två broddar på alla fyra hovar, mamma och Maria (tjejen jag har Silva hos) satte på dom. Och igår gav jag ett försök med att sätta på dom sista 8 broddarna. Klarade en sen vart jag så jäkla sur, det var inte min dag ;-)! 

Och senare idag tänker jag nog lägga ut en bildbomb på silva. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0