Prao och ute å gå med Silva :)

Hej Hej !

idag har vi som sakt varit på prao , inge vidare tkr jag har fått varit och hackat sallad och skit -.- fy fan :S men iaf imon ska jag och ingrid kanske byta så jag får plocka varor ^^ när vi hade jobbat klart så tog vi bussen hem till mamma och så hämtade jag lite saker så åkte vi 42:an till kungsgården , åt mat hos ingrid och gick till silva :) hon är som sakt sjuk så vi gick lite med henne tränade på att hon ska stanna när vi säger stanna och gå när hon ska gå, hon har nämligen blivit väldigt otårlig när man ska gå över den stora vägen på väg hem så hon kan få för sej att gå ut på vägen när det kommer en bil , Bilarna åker i ca 90-100 så :s
(Man måste rida över vägen för att komma till ridbanan)
sen gick allt jätte bra ! vi ses imon ! ;)



blev en bild på trolle =D hästen som Jasmine var sälskap till visst är han söt ? förutom alla flugor :(
alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0