Stockholm horseshow!!

Som sagt var ju jag och Alva i Globen och tittade på stockholmHorseshow. Något man absolut inte glömmer!
Ville aldrig åka därifrån :)  Tänkte lägga ut massor av bilder nu!
Jag har inte en sån bra kamera så bilderna blev inte speciellt bra...filmade mest. Lägger väl ut filmerna imorgon :)






MÄSSAN






 Köpte detta, en repgrimma med rep. 150 :- och en gjord. 50:-  En repgrimma har jag länge letat efter. och denna va lite småcool tyckte jag! :) Och så hittade jag och Alva en passande gulgjord. kunde inte blivit bättre!!;)


SHOWEN

''indiskt tema''

 Finaste hästen jag sett på länge!!









HOPPNING


 som sagt, min kamera är inte speciellt bra...













Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va härligt dt såg ut att vara!



önskar jag kunde varit där... :(

2010-11-27 @ 20:38:50
Postat av: Alva

ja du det var fantastiskt. men det kommer film imon då kan du få se lite av det ;)



//Alva

2010-11-28 @ 00:19:09
URL: http://loveandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0