Back to business


Nu blir det mer uppgradering! Inget snack om saken!! :)

Jag har iaf flyttat Silva nu, gjorde det i lördags. Kom dit med Silva vid kanske 11 halv 12, tog ut henne i hagen osv. Hon stog först med en liten c-ponny tror jag att det var? På kvällen när jag och Alva satt och käkade på pizzan nere i byn, ringer pappa. Så här lät det

Pappa- ´Vet du vart du har din häst?
Jag- ja? Hos becca?
Pappa- nej, hon har rymt hem till Maria (om ni inte vet vem det är så är det hon som jag hade Silva hos före innan jag flyttade till Rebecca)
jag- VA ?!!??! seriöst ??!??!
pappa- ja, mamma kommer och hämtar upp er snart så får ni åka till Maria och ta med Silva till Rebecca igen.

Och så gjorde vi det, vi släppte maten och drog direkt till Silva, när vi kom till henne så var hon helt dyngblöt. Stackarn! Hon hade inte sprungit på stora vägen iaf, det var verkligen tur!! Hon hade sprungit skogsvägen...där det inte finns nå lysen eller något alls. Silva är ju helt galen hon! Men jag och Alva fick som sagt gå tillbaka med Silva som tog en timme, man märkte på henne att hon hade sprungit mycket. Stannade hela tiden och andades tungt.

Men nu har hon inte rymt sen dess! Å det är toppentoppen! 

Börjar iaf 9.55 idag och slutar 13.50! Måste bara säga att jag iaf älskar onsdagarna!! :))

Hörshej!!


  Haha sötAlva! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0