Ska ta hant om Humlan nästa vecka.

Från och med söndag åker Humlans ägare till åre (humlan är silvas hagkompis) Så då ska jag ta hant om Humlan så länge :)
Humlan är en korsning mellan quarter (stava) och nodvensk tror jag det var ?? Men iallafal. Hon är bara fyra år och reds in i aug. Mer än så vet jag inte :p

Imon ska jag till stallet och prata med ägaren lite mer:)

 



Lite bilder  från dagen när silva flytta:





Humlan är den med ett grönt täcke




Silvas andra hagkomisar: Den vita Nobella, den bruna Aksel och den som man inte ser huvet på är Pärlan

ja... Pärlan är inte den gladaste..

Och Nobella eller bella.. Är hästen som jag red förut ! :)





Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha ja (:

2011-01-23 @ 10:59:03
URL: http://amandasvedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0