Lite ändringar.

eftersom det är typ bara jag som driver bloggen Ingrid har inte skrivit nått sen blogg pausen så tar jag nu över bloggen. Det kommer fortfaradne vara på den här bloggen tills den 30 mars då tävlingen avslutas. Efter det kommer jag att starta en ny hästblogg som det är bara jag som skriver och den här läggs ner. Men fortsätt följaden än ! 




                                        



                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var med och tävla i Stjärnjakten! I potten finns priser som Ipad, HTC Desire, Playstation, systemkamera från Nikon och mycket mer.



Tävla här: http://www.supergratis.se/?r=77871

Och lycka till!

2011-03-13 @ 15:20:11
Postat av: Rebecca

Varför de? :S ingrid kan väl å denna blogg om du gör en ny? eller?

2011-03-15 @ 12:16:30
URL: http://beckizzzen.blogg.se/
Postat av: Sofia A

har du lottat ut vinnaren än på tävlingen?:)

2011-03-31 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0