Lite lungt ¨på barnan idag.

tog det lungt på banan idag med Silva. Hon är inte halt nå mer! igår var jag ut och tog en promenad då haltade hon inte heller. Så idag tog jag ett lungt pass på ridbanan.

började med skrittarbete. Typ en massa volter, ställa böja, halter och lite skänkelvikning. Sen provade jag trava på rakt spår i båda varven och hon visade inget tecken på haltet men tog det lungt ändå så travade lite bara.

bea hoppade samtidigt och när jag travade försökte Silva helatiden dra sig till hindren. Tror hon är lite sugen på att hoppa :p de va längesen hon fick göra de :p lilla tjejen. Imon tror jag jag ska antingen ta bommar på banan eller ut och köra intervaller :)








TÄVLINGEN !! finns under katogori "tävling"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0