uteritt idag med !+en avramling...

Red somsakt ut idag oxå. otroligt fint väder ute ! Jätte härligt.
iaf. vi möttes i stallet vid halv tio så fixa vi allt,mocka,fixa hö osv.
Så tog vi in Silva och Humlan. vi tänkte rida till vändplanen fast vi orkade inte hela vägen. sen galopperade vi en bit på hemvägen. Och så skulle jag sakta av till trav på human men precis på hoppade hon till , tror hon blev rädd för nått och jag ramlade i diket.. men jag gjorde inte illa mej jag bra skrattade och humlan stog bara och tittade på mej. Sen när jag skulle ställa mej upp och ta henne så gick hon iväg. -.- Men hon stannade igen så då skulle jag gå och ta henne men då fick hon typ rus och började springa iväg i full  galopp. Jag skrek till ingrid som var längre fram att ta henne men då började silva oxå dampa.. Men en sprang jag efter humlan och hon stannade sen kom hon till mej och såg helt oskyldig ut <3 älskar den hästen !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0